Zingen voor Israel op 28 mei in Rijssen

Categorie:Nieuws

 Zingen voor Israël op 28 mei in Rijssen
Onder het motto “Zingen voor Israël” organiseert de Stichting Christenen voor Israël te Nijkerk een koor- en samenzangavond op zaterdag 28 mei 2016 in Kerkelijk centrum Sion, Johannes Vermeerstraat 2 in Rijssen. Aanvang: 19.30 uur, maar vanaf 19.15 uur zal er samenzang zijn. Muzikale medewerking wordt verleend door de Chr. Gemengde Zangvereniging “Looft den Heer” uit Notter onder leiding van Jan Quintus Zwart en door mannenkwartet “Pacem” uit Enschede. Alinda Veldstra begeleidt het mannenkwartet op piano. Jorrit Woudt bespeelt het orgel bij koor- en samenzang. Naast koorzang zal er namelijk ook veel samenzang zijn. De avond wordt geopend door ds. J.W. Arendshorst. Ds. Willem J.J. Glashouwer zal een meditatie houden. Iedereen is van harte welkom. De toegang is vrij, wel zal er een collecte worden gehouden voor het internationale werk van Christenen voor Israël, waar ds. Glashouwer nauw bij betrokken is. Er is gelegenheid om producten uit Israël te kopen en er zal een (kleine) boekentafel zijn. Voor informatie kunt u contact opnemen met mevrouw Wilma Mensink, tel. 0548 – 52 25 25.