Jong

Kinderoppas

Voor de allerjongsten, tot zo’n 4 jaar, is er eens in de twee weken tijdens de erediensten oppas. Kinderen kunnen hier onder het toeziend oog van de oppas in een veilige omgeving spelen zodat ouders onbezorgd kunnen genieten van de eredienst. Omdat elk kind uniek is, is er altijd goed overleg met ouders, zodat de oppas optimaal kan inspelen op de behoeften van elk kind.

In de agenda, bij de erediensten, wordt vermeld wanneer er kinderoppas is.

Zondagsschool Jesaja 40:8b

Zondagsschool Jesaja 40:8b verzorgt eens in de 2 weken is er nevendienst voor kinderen in de basisschoolleeftijd. Vaak behandelen we dezelfde onderwerpen als in de eredienst, alleen toegespitst op kinderen. De kerkelijke feesten krijgen een speciaal tintje met eigen projecten. Ter afsluiting van het seizoen organiseren we ook een zondagsschool uitje.

In de agenda, bij de erediensten, wordt vermeld wanneer er nevendienst is.

Mini-Bethelclub

De Mini-Bethelclub is een club voor kinderen vanaf 10 jaar, die op de basisschool zitten. De club wordt eens per maand op een vrijdagavond gehouden. Er wordt een onderwerp over geloof en kerk behandeld, vaak in de vorm van een verhaal met een spel.

Meer weten over de Mini-Bethelclub? In de agenda staat aangegeven wanneer de volgende avond is. Impressies van avonden uit het verleden zijn hier na te lezen.

Jeugdclub

We hebben een clubavond voor jeugd van 12 jaar en ouder. Eens in de twee weken komen we bij elkaar in het jeugdhonk van de kerk, van 19.30 u. tot 21.30 u.

Tijdens een clubavond kun je leeftijdsgenoten praten over verschillende actuele onderwerpen die jou bezig houden. Soms behandelen we een jaarthema, soms worden onderwerpen ook door de jeugd zelf voorbereid. Maar er is ook tijd voor ontspanning en spel. Je kunt onder andere darten, tafelvoetballen en biljarten. En dat alles onder het genot van koffie, thee en fris. En het kost niks.

In de agenda vindt je de datum voor de volgende clubavond.

Catechese

De Bethelkerk heeft 2 catechese-groepen, voor de leeftijden 12-16 jaar en 17 jaar en ouder. Elke groep komt 10 keer per jaar samen onder leiding van onze predikant. De sfeer van de avonden is open, gemoedelijk en vertrouwelijk. Er is ruimte voor elk individu en je mag zijn wie je bent.

In de agenda staan verdere details over de catecheseavonden.