Diensten

Erediensten

De erediensten zijn onze wekelijkse samenkomsten, waarin we uitzien naar de ontmoeting met de levende God en elkaar. In de erediensten staat de Bijbel, het Woord van God, centraal. Daarnaast staat de kracht van de Heilige Geest centraal, die ons het Woord leert begrijpen. Naast het Woord hebben het lied en het gebed een belangrijke plaats in de erediensten. Het Heilig Avondmaal vieren we vijf maal per jaar, waarvan eenmaal op Goede Vrijdag.

De erediensten vinden plaats op zondag en vangen aan om 10.00 uur, tenzij anders aangegeven in de agenda.

De erediensten zijn te volgen via Kerkdienst Gemist.

U kunt ook opnamen (op DVD met beeld en geluid of als mp3 bestand met enkel geluid) van de diensten nabestellen. Deze opnamen worden verzorgd door de Zonnegolf.

Zangavonden

Kom zingen tot eer van onze Heer! Dat is het motto van de zangavonden.

De zangavonden worden door gemeenteleden georganiseerd en vinden elke eerste zondag in de maanden september, november, januari, maart en mei plaats en beginnen om 19:00 uur. De muzikale bijdragen worden (meestal) door gemeenteleden uitgevoerd. De liturgie, zonder preek en Schriftlezing wordt onder andere samengesteld door middel van de ingeleverde verzoeknummers vanuit de gemeente. De liederen komen bijvoorbeeld uit de zangbundels van Joh. de Heer, Opwekking, Glorieklokken en het oude en nieuwe liedboek.

Zangavonden zijn vrij toegankelijk voor iedereen.

De zangavonden zijn te volgen via Kerkdienst Gemist.