Commissies

Beleidsplancommissie

De beleidsplancommissie is verantwoordelijk voor het schrijven van het beleidsplan, waarvan elke vier jaar een nieuwe versie verschijnt. Samen met de kerkenraad evalueert de commissie periodiek het beleidsplan.

Crea-Groep

Iedereen, die van gezelligheid houdt en ook (eventueel) graag creatief bezig is, is van harte welkom op de Crea-Groep. We zorgen er altijd voor dat er ideetjes zijn, die we gezamenlijk kunnen uitvoeren, maar als u graag wilt breien, haken, borduren (of wat dan ook) en u vindt het leuk om dat in gezelschap van anderen te doen, bent u ook van harte welkom. Er is ook ruimte voor het uitoefenen van een eigen speciale hobby. Kom gerust, ook als u denkt dat u niet zo creatief bent, u zult zien dat het meevalt; maar als u alleen wilt komen om te kijken, dan is dat natuurlijk ook goed. Koffie, thee en gezelligheid is er altijd! Samen maken we er fijne middagen van!

Alle creaties die de Crea-Groep maakt zijn bestemd voor verkoop op de lentefairs en herfstfairs die worden georganiseerd door de evenementencommissie.