Lezenswaardig

Een aantal van onze activiteiten (uit het verleden) heeft zeer lezenswaardige artikelen opgeleverd. Een aanrader!

;-Cursus

Deze cursus is in het verleden gegeven, maar het uitgewerkte cursusmateriaal is beschikbaar op onze website. Tijdens het lezen van het cursusmateriaal gaat u in grote lijnen door de Bijbel heen, zodat u wegwijs wordt gemaakt in het boek, een overzicht krijgt van de inhoud ervan en zicht krijgt op de rode draad die door de Bijbel loopt. De cursus is voor iedereen bedoeld. Of u nu al van de Bijbel afweet of niet, of u gelovig bent of niet of iets er tussenin. De Bijbel, en dus ook deze cursus, is er voor iedereen.

Lees de ;-Cursus hier

Levende Woorden

Levende Woorden is een bijbelstudiegroep met wisselende onderwerpen, al naar gelang de Heilige Geest het ingeeft. De groep komt elke maand bij elkaar en is toegankelijk voor iedereen.

In het verleden verschenen artikelen van de studies, die hier te lezen zijn.

Mini-Bethelclub

De Mini-Bethelclub is een club voor kinderen vanaf 10 jaar, die op de basisschool zitten. De club wordt eens per maand op een vrijdagavond gehouden. Er wordt een onderwerp over geloof en kerk behandeld, vaak in de vorm van een verhaal met een spel.

De clubleiding schreef in het verleden leuke artikelen over de bijeenkomsten, die hier te lezen zijn.