Welkom in Enschede!

Categorie:Nieuws

De Bethelkerk Enschede is op zoek naar een predikant (1 fte)

Wie zijn wij?
De Bethelkerk is een protestantse gemeente van bijzondere aard met zo’n 380 leden. Wij zijn een gemeente die, geïnspireerd door Gods Woord, invulling wil geven aan het gemeente zijn.

We zijn een open gemeente met gemeenteleden met verschillende kerkelijke achtergronden en in onze pluriformiteit weten we ons verbonden door Gods liefde.

Uitgaande van de Bijbel vinden wij het volgende belangrijk:

• ruimte voor een persoonlijke en gemeenschappelijke geloofsontwikkeling
  • aandacht voor elkaar en onze roeping in de samenleving
  • Een veilige plek voor jong en oud

Vind je dit net zo belangrijk als wij, dan ben jij wellicht de persoon die we zoeken.

Wat zoeken wij?
Een predikant die

• de verkondiging van de Bijbel en het dagelijkse leven met elkaar verbindt.
  • heldere, hedendaagse taal gebruikt in verkondiging, toerusting en pastoraat.
  • betekenisvol, verbindend en vernieuwend wil werken.
  • goed om kan gaan met de diversiteit in onze gemeente.

Voel je je geroepen?
Neem dan contact op met de voorzitter van de beroepingscommissie, Henk Abbring, tel nr. 06-533 233 07 (liefst na 19.00 u.) of mail henk@abbring.nl
Reageren kan tot 3 april 2020.

Meer informatie?