Wie zoeken wij?

Categorie:Uncategorized

Wij zoeken een predikant (1fte) die sámen met ons verder wil bouwen aan onze gemeente.

• Een predikant die de Bijbel als Gods Woord ziet en van daaruit invulling geeft aan zijn ambt van predikant.
  • Een predikant die in de verkondiging de Bijbel en het hedendaagse leven met elkaar verbindt.
  • Een predikant die verbindend om kan gaan met de grote diversiteit in onze gemeente.
  • Een predikant die heldere hedendaagse taal gebruikt in verkondiging, toerusting en pastoraat.
  • Een pastoraal vaardige predikant die in de kerkdienst en daarbuiten oog heeft voor de verschillende generaties en daarbij speciale aandacht heeft voor jongeren en jonge gezinnen.
  • Een predikant die ons als gemeente kan toerusten om als christenen staande te blijven in deze maatschappij en in de te vervullen taken binnen de gemeente.