Verkiezing predikant

Plaats grote zaal Bethelkerk
.

Volmachtformulier

Download hier het volmachtformulier voor de verkiezing.

Stemmen

U heeft de gelegenheid om uw stem uit te brengen op, de door de kerkenraad verkiesbaar gestelde kandidaat, prop. Alex Brinkman uit Lunteren als nieuwe predikant van de Bethelkerk.

Wij verzoeken de kerkgangers van zondag 18 oktober om voor de dienst hun stem uit te brengen. Na het uitbrengen van uw stem kunt u dan plaatsnemen in de kerk. Het zou fijn zijn als u een beetje op tijd bent.

De overige gemeenteleden die de kerkdienst niet kunnen bezoeken kunnen na de dienst naar de kerk komen om hun stem uit te brengen. Als de belangstelling op een bepaald moment te groot is kan u worden gevraagd even in de kerkzaal plaats te nemen.

Volmacht

Bent u niet in de gelegenheid om zelf te stemmen dan kunt u een ander gemeentelid uw volmacht geven.

In de bijlage van de nieuwsbrief vind u het volmacht formulier. Lukt het u niet om dit formulier te printen (pagina 4) of in te vullen neem dan contact op met Renate Kok (06 52 11 21 97) Ook bij andere vragen mag u bellen.

In de hal van de kerk liggen volmacht formulieren die u zondag 10 oktober mee kunt nemen.

Uitslag

Als 2/3 van de uitgebrachte geldige stemmen voor de kandidaat is, kan proponent Alex Brinkman worden beroepen.

Om 13:30 uur wordt de uitslag van de stemming bekend gemaakt via Kerkdienstgemist.

Looproutes

Stemmen Ingang via de zijdeur van de kerk, uitgang via het jeugdhonk
Kerkdienst Ingang en uitgang via de hoofdingang
.

Volg aub de aanwijzingen op.

Corona gerelateerde klachten

Heeft u corona gerelateerde klachten of verschijnselen: niet stemmen.