Terugblik Stamppotrestaurant

Categorie:Nieuws

Zaterdag 12 november was het weer zover, we organiseerden voor de actie Roemenië een stamppot restaurant in de grote zaal van de kerk. ’s Morgens begonnen we met het snijden van de winterwortelen en uien (fam. Huisman). Ook moesten buiten de pannen worden aangesloten om de stamppot in te koken. De tafels mochten we weer uit de school halen, worst moest nog gebraden worden. Alles verliep soepel en om vijf uur ging het restaurant open. Er waren weer enthousiaste jongeren om de stamppot op de borden te scheppen en iedereen kon aanschuiven. Om zes uur was de zaal helemaal gevuld, alle stoelen waren bezet, het was erg gezellig. Nadat alle mensen weg waren, moest alles weer worden opgeruimd en kon de balans worden opgemaakt. Bijna alle eten was verkocht, de rest werd verdeeld over verschillende vriezers. Het was een groot succes, we kregen complimenten over de lekkere smaak van de stamppot, appelmoes en chili, de opbrengst was: € 825,00 !!!! Iedereen bedankt, voor het meewerken, meehelpen en het komen naar de kerk om te eten. Het is fijn om dit samen te kunnen en mogen doen.