Leven met verlies

Categorie:Nieuws

Verlies hoort bij het leven, zeggen we wel eens. Was het maar zo gemakkelijk als soms zo achteloos wordt opgemerkt! Een verlies kan ons helemaal van ons stuk brengen, het leven is niet meer zoals het was.
Een interkerkelijke werkgroep in Twente organiseert in Hengelo vijf bijeenkomsten voor mensen die hun verlieservaring willen delen met anderen. Deze kring is bedoeld om met elkaar in alle openheid en vertrouwen te praten over de rouwgevoelens die verlies met zich meebrengt. Na een korte inleiding kunt u in een deskundig geleide gespreksgroep uw verhaal delen met lotgenoten. Deze gespreksgroep sluit zoveel mogelijk aan bij uw eigen verlieservaring. U kunt aan één bijeenkomst deelnemen, maar ook aan meerdere.
Deze bijeenkomsten zijn op vrijdagmiddag: 19 februari 2016 en 18 maart 2016 telkens om 14.00 uur (tot 16.00 uur) in Hengelo in het parochiecentrum van de Onze Lieve Vrouwekerk aan het O.L. Vrouwestraat nr. 6, 7557 HX Hengelo. Verdere informatie en eventuele aanmelding via Marian van Loenen (tel. 074 2662487) of www.kcwo.nl. De kosten zijn € 5,- per persoon. Deze bijeenkomsten zijn voor alle mensen die te maken hebben met een verlies door overlijden van een dierbaar medemens:
o zoals partner, broer/zus, kind, ouder of vriend,
o of u nu jong bent of oud,
o of het nu kort of lang geleden is.
Aanmelding is niet verplicht, maar we stellen het wel op prijs vanwege de indeling van de gespreksgroepen.