HerfstFair en MiddagConcert

Folder HerfstFair en MiddagConcert

Poster HerfstFair en MiddagConcert

HerfstFair

Op zaterdag 31 oktober vanaf 10.30 uur bent u/ben jij van harte welkom in de zalen naast de Bethelkerk. Wat is er te zien, te doen en te beluisteren op deze HerfstFair?

• Een spannende schaak-simultaan of sjoelwedstrijd.
  • Gezellige kraampjes met verkoop van schilderijen, brocante en handgemaakte artikelen.
  • Verkoop van bloemen en fruit.
  • Verloting en spel.

Dit alles gaat natuurlijk onder het genot van een hapje en drankje. Er is koffie, thee, fris, broodje knakworst, diverse soepen en salade.

De opbrengsten van deze dag gaan naar het mooie project “Light in the Darkness” van Frank Abbas, die werkt aan verbetering van de leefomstandig heden voor kinderene jongeren in het Roma-Ghetto in Vladislavovo, Bulgarije.

MiddagConcert

Om 13.00 uur kunt u zich mee laten nemen door een uur mooie muziek rondom het thema:

LIGHT IN THE DARKNESS

Lichte én klassieke muziek, vocaal én instrumentaal

Het aansprekende thema draagt de naam van het project waar de opbrengst van deze dag naar toe gaat, maar is ook een thema dat uitdrukking geeft aan het verlangen van ieder mens, het verlangen naar:

Licht in het donker…

Wij willen dit thema op deze middag op heel diverse wijze muzikaal tot u/jou laten spreken.