Uitgangscollecte 5 maart 2017 – Kerk In Actie

Over 6 weken is het Pasen. Op weg hier naar toe staan we er bij stil hoe krachtig Jezus zijn lijdensweg volbracht uit liefde voor ons. Vandaag staat de 40 dagen tijd in het teken van liefhebben. In jeugddorp de Glind is het geven van liefde de basis. Hier maakt men het mogelijk dat kinderen en jongeren liefdevol worden opgevangen, omdat thuis wonen niet meer kan. Samen met hun dappere en sterke gezinshuisouders wonen zij in een eigen woning in het jeugddorp. In het dorp zijn ook sport –en vrije- tijdsvoorzieningen aanwezig. Zo hebben de kinderen en jongeren een liefdevol thuis in een veilige en inspirerende leef- en leeromgeving. Kerk in Actie steunt het werk van de Glind voor kinderen die niet bij hun eigen ouders kunnen wonen van harte. Met uw bijdrage aan de collecte maakt u het mogelijk dat kinderen en jongeren in de Glind op kunnen groeien tot krachtige volwassenen.

De diaconie beveelt deze collecte van harte bij u aan.