Verkiezingen ambtsdragers

Categorie:Nieuws

Op 6 juni houden we de verkiezingen voor ambtsdrager welke oorspronkelijk gepland stonden voor 7 februari j.l. Het betreffen de verkiezing van twee ouderlingen, één kerkrentmeester en twee diakenen.

Kieslijst

De kieslijst wordt bekendgemaakt via de digitale weekbrief en via de Bethelbode.

Procedure

In verband met de corona maatregelen vragen we u gespreid naar de kerk te komen. Wij verzoeken de kerkgangers van zondag 6 juni om vóór de dienst hun stem uit te brengen. Na het uitbrengen van uw stem neemt u plaats in de kerk. Het zou fijn zijn als u een beetje op tijd bent.

De gemeenteleden die de kerkdienst niet kunnen bezoeken kunnen na de dienst, tot 13.00 uur, naar de kerk komen om hun stem uit te brengen. Als de belangstelling op een bepaald moment te groot is kan u worden gevraagd even in de kerkzaal plaats te nemen.

Volmacht

U kunt ook per volmacht stemmen. Het volmachtformulier kunt u hier downloaden. Lukt het u niet om dit formulier te printen of in te vullen neem dan contact op met Renate Kok. Ook bij andere vragen mag u bellen.

De uitslag

Om 14:00 uur wordt de uitslag van de stemming bekend gemaakt via Kerkdienst Gemist.

Looproutes en mondkapjes

Stemmen Ingang via de zijdeur van de kerk, uitgang via het jeugdhonk
Kerkdienst Ingang en uitgang via de hoofdingang
.

In het hele kerkgebouw geldt een mondkapjesplicht, dus ook tijdens de verkiezing! Wilt u ook zelf een mondkapje meenemen?
Volg aub de aanwijzingen op.

Corona gerelateerde klachten

Heeft u corona gerelateerde klachten of verschijnselen? Kom niet zelf, maar stem per volmacht.