Update actie Roemenië

Categorie:Nieuws

U hebt kunnen lezen dat we met zijn allen een bijdrage hebben geleverd aan het opknappen van de speeltuin, iedereen bedankt daarvoor.

Hunor heeft alle materialen besteld, maar door corona zijn deze nog niet geleverd. Dit is natuurlijk erg jammer, maar Hunor houdt ons op de hoogte.

Hij had nog wel ander nieuws: Hij en Kinga (zijn vriendin) zijn op 5 september voor de wet getrouwd en de kerkelijke inzegening staat gepland op 10 april 2021.

Ook vertelde hij dat zij alle twee zijn getroffen door het coronavirus en op dit moment in quarantaine zijn. De ziekteverschijnselen zijn tot nu toe gelukkig mild en ze hopen snel weer op te knappen. Wij wensen hen allebei
Gods Zegen toe en beterschap.

Het stamppotrestaurant, dat we altijd in november organiseren, gaat dit jaar helaas niet door. U kunt natuurlijk wel uw bijdrage storten op het rekeningnummer van de diaconie, hulp blijft altijd welkom.