Paasproject zondagsschool

Categorie:Nieuws

Op 11 februari starten wij met het paasproject “De nieuwe schepping”. In dit project wordt de verbinding gelegd tussen de schepping zoals die was en is geworden aan de ene kant en de vernieuwing van de schepping die door het werk van Jezus heeft plaatsgevonden en zal plaatsvinden aan de andere kant. Tijdens de lijdenstijd zullen we met de kinderen aan de hand van de verhalen uit Johannes 1 t/m 20 stil staan bij de thema’s
“Begin van vernieuwing”, “Hoopvol door de pijn”, “Hou-vast voor onderweg”, “Speciaal voor Hem”, “Meer dan genoeg”, “Geven brengt leven” en “Geen gewone Koning”. Op Eerste Paasdag zal het thema “Leven in Gods Licht” centraal staan. Dit keer zal er voor in de kerk geen projectverbeelding staan. Voordat wij naar de nevendienst gaan zullen wij door middel van een PowerPointpresentatie het thema voor die zondag uitleggen. Op zondag 18 februari starten we tijdens de nevendienst met een speciale verwerking bij het Paasproject. Iedere week zullen we hier verder aan gaan werken. Daarom zou het extra fijn en leuk zijn als de kinderen er iedere week zijn! Tijdens de dienst op Eerste Paasdag zullen wij u laten zien waaraan wij hebben gewerkt.