Kerst 2020

Categorie:Nieuws

Dit jaar zullen we kerst anders vieren dan de jaren daarvoor. Voor alle aspecten van het leven gelden grote beperkingen. Desondanks willen we als gemeente de geboorte van Jezus Christus samen vieren en gedenken. Maar wel coronaproof, dus alleen online.

Meditatieve momenten
In de week voor kerst is er op 21, 22 en 23 december om 19:00 uur een kort meditatief moment, dat te bekijken is via Kerkdienst Gemist. In deze meditatieve momenten is er ruimte voor muziek, gebed en overdenking, rondom het thema Advent.

Kerstavondviering
Op kerstavond, op 24 december om 20:00 uur, is er een viering die in het teken staat van de geboorte van het Kerstkind. Deze viering, met muziek, vertelling en gebed, wordt live uitgezonden op Kerkdienst Gemist. Heb je een gebedsintentie voor de kerstavondviering? Geef het door via de brievenbus van de kerk, of via scriba.bethel@gmail.com.

Kerstdienst
Op 1e Kerstdag is er een online kerkdienst om 10:00 uur, die ook weer live wordt uitgezonden op Kerkdienst Gemist.

Je vindt onze kerstactiviteiten ook terug in de agenda.