Intrededienst 14 februari 2021

Categorie:Nieuws

Het is zover! Op zondag 14 februari zal proponent Alex Brinkman door ds. Johan Wegerif worden bevestigd tot predikant van de Bethelkerk. Dit zal een bijzondere dienst worden in een bijzondere tijd. Er zullen alleen naaste familieleden van de fam. Brinkman in de dienst aanwezig zijn en gemeenteleden met een taak. Maar natuurlijk is de kerkdienst live te volgen via Kerkdienst Gemist.

Ontwerp: Aafke Hiemstra

De commissie die de dienst voorbereidt zal de gemeente actief bij de dienst betrekken. Na de dienst is er een naprogramma waar u online aan deel kunt nemen. De voorbereidingen zijn in volle gang en u wordt de komende tijd op de hoogte gehouden.

Na een lange vacante periode is er weer een eigen predikant. Een predikant die u binnenkort graag wil ontmoeten! We kijken ernaar uit naar de tijd die komt met een nieuwe voorganger. Onderweg naar Zijn toekomst.