EO Jongerendag (van de jeugdclub)

Categorie:Nieuws

Op zaterdag 25 mei zijn we naar de EO Jongerendag geweest. Het was een geweldig mooie dag met veel muziek! Er waren ook sprekers, die vol passie vertelden over hoe ze de liefde van Jezus handen en voeten proberen te geven in hun leven. We konden zelfs gratis met de bus heen en terug. Dit was goed geregeld door Unity Enschede. Unity is een initiatief vanuit de zeven gereformeerde kerken in Enschede en heeft als doel Christelijke jeugd in Enschede met elkaar in contact te brengen. We zien nu al uit naar de EO Jongerendag van volgend jaar. Vrijdag 5 juli is de laatste avond van het clubseizoen. We gaan eerst samen eten en maken er dan een gezellige avond van. Daarna is het zomervakantie. We wensen iedereen een fijne vakantie en in september zien we elkaar weer voor het nieuwe seizoen.