Actie Roemenië

Categorie:Nieuws

We hebben afgelopen september een bezoek gebracht aan de familie Nagy-Vajda in Kisfülpös, de camper was goed volgepakt met allerlei artikelen. We kwamen natuurlijk voor het nieuwe gezinslid:
Jonathan. Namens de Bethelgemeente hebben we hen bloemen aangeboden voor de geboorte. De hele familie maakt het goed, Laborc en Frida gaan weer naar school, ook voor hen is de vakantie voorbij.

De betonnen trap naar de kerk is klaar, ze maken zich nu op voor het volgende project: de drainage rondom de kerk en het omzagen van de bomen rondom de kerk. Zoals u op de foto kunt zien is er schade aan de kerk ontstaan door de storm vorige zomer, de scheuren liegen er niet om.

Voor de projecten is geld nodig, hiervoor organiseren we op zaterdag 17 november 2018 weer een stamppotrestaurant, noteert u de datum alvast in uw agenda. Op deze avond zullen legpuzzels te koop worden aangeboden, leuk om te doen tijdens de lange winteravonden. Komt allen!