Levende Woorden – voor altijd

Levende Woorden – voor altijd

Categorie:Levende Woorden

Hoe kan je als volgeling van Jezus staande blijven in de wereld, zonder steeds weer Gods Woord tot je te nemen? In Deuteronomium 8: 3 staat: De mens leeft niet van brood alleen, maar van alles wat de mond van de Heer voortbrengt. Dit was het Woord van God dat Jezus nodig had toen Hij verzocht werd in de woestijn. Hoe hard hebben wij het dan wel niet nodig?

Twee jaar lang mochten we als gemeente Levende Woorden van God uit Zijn Bijbel overpeinzen met behulp van even zovele geknutselde geheugensteuntjes. Door onze gedachten met elkaar te delen, hebben we veel mogen leren. Een weergave daarvan kunt u hier zien.

De arbeidsintensieve manier waarop dit onder de aandacht van de hele gemeente gebracht is, gaan we verlaten. Maar het overpeinzen van Gods Woord, elk uur, elke dag (Psalm 119) moge blijven toenemen, opdat geloof, hoop en liefde blijven groeien tegen de verdrukking in van een wereld die erom smacht, maar haar tegelijk vertrappen wil!

We kondigen hierbij aan dat de bijeenkomst van november 2018 de laatste zal zijn in de huidige vorm.


Door deze site te gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

Cookies op deze website

Als u deze website gebruikt wordt er een aantal cookies geplaatst. Hieronder geven we een korte uitleg.

Mededelingen pop-up
Soms hebben we een belangrijke mededeling die we aan u laten zien in de vorm van een pop-up. We plaatsen dan ook een cookie die reguleert wanneer u de mededeling te zien krijgt.

Google Maps
Op de Contact pagina vindt u een kaartje van Google, waarop u kunt zien waar de Bethelkerk is. Hier kunt u ook een routebeschrijving aanmaken. Als u deze pagina opent plaatst Google cookies.

Sluiten