Eredienst – zondag 15 maart 2020 AFGELAST

Categorie:Digipreek

Deze eredienst is afgelast vanwege het coronavirus.

Meditatief moment
In plaats van de eredienst hebben we voor deze zondag een meditatief moment samengesteld, ter bemoediging in een moeilijke tijd.
Nu beluisteren

Meditatie ds. René de Reuver
Omdat deze maatregel vele gemeenten treft wordt er op zondag 15 maart op NPO2 om 9.20 uur een korte meditatie door ds. René de Reuver vanuit de kapel van de dienstenorganisatie van de Protestantse Kerk uitgezonden.