Mini Bethelclub & Jeugdclubs

13-01-2017 19:30 - 22:00

Gecombineerde NIEUWJAARSACTIVITEIT van Mini Bethelclub en Jeugdclubs. Het idee is om een voorpremière van de film Storm naar Enschede te halen, samen met andere protestantse kerken in Enschede. De film speelt 500 jaar geleden tijdens het begin van de Reformatie, het ontstaan van het Protestantisme. Komend jaar staan we daarbij stil met de verschillende kerken, omdat het in 2017 precies 500 jaar geleden is dat Maarten Luther zijn stellingen op de kerkdeur spijkerde. Daarmee is het allemaal begonnen. Storm is een spannende jeugdfilm over de keuzes waar volwassenen en kinderen voor kwamen te staan tijdens de reformatie en wat voor gevolgen die keuzes hadden voor hun leven. Er volgt later meer informatie over de kosten, de plaats en de tijd en eventuele aanmelding. We hebben veel zin om met jullie allemaal naar de film te gaan!