Archieven

Het levende Woord

Voor iedereen die graag gezamenlijk de Bijbel leest en onderzoekt om zo God en Zijn plan met ons en de wereld meer en meer te leren
kennen.

Eens per maand op een donderdagmiddag van 14.30-16.00 uur. Contactpersoon: Miek Zevenbergen

Zangavond

Kom zingen tot eer van onze Heer! Dat is het motto van de zangavonden.

De zangavonden worden door gemeenteleden georganiseerd. De muzikale bijdragen worden (meestal) door gemeenteleden uitgevoerd. De liturgie, zonder preek en Schriftlezing wordt onder andere samengesteld door middel van de ingeleverde verzoeknummers vanuit de gemeente. De liederen komen bijvoorbeeld uit de zangbundels van Joh. de Heer, Opwekking, Glorieklokken en het oude en nieuwe liedboek.

Zangavonden zijn vrij toegankelijk voor iedereen.

Kerkdienst

Muziek: Gerrit Nuis (orgel) en Benno Kok (piano)
Kindernevendienst: De eerstvolgende kindernevendienst is op 14 april.

Pannenkoekenrestaurant

Zaterdag 6 april is het weer zover: we organiseren een pannenkoekenrestaurant voor iedereen, jong en oud, in de grote zaal van de Bethelkerk. Het restaurant gaat open om 17.00 uur en sluit om 19.30 uur haar deuren. Komt allen een heerlijke pannenkoek eten, kinderen vinden het een lekkernij en voor de prijs hoeft u het niet te laten. De opbrengst is voor de Actie Roemenië.

Paasdienst

Muziek: Gerrit Nuis (orgel) en Benno Kok (piano)
Kindernevendienst: Er is nevendienst voor kinderen in de basisschoolleeftijd en kinderoppas voor kinderen van 0 tot 4 jaar oud.

Goede vrijdag (Heilig Avondmaal)

Muziek: Gerrit Nuis (orgel) en Benno Kok (piano)
Kindernevendienst: De eerstvolgende kindernevendienst is op 31 maart.

Broodmaaltijd Witte Donderdag

Net als vorig jaar nodigt de kerkenraad jullie – jong én oud! – uit om in de stille week op Witte Donderdag (28 maart) samen te komen voor een eenvoudige broodmaaltijd. We willen tijdens deze informele samenkomt stilstaan bij Jezus’ Laatste Avondmaal met zijn leerlingen.

Inloop is vanaf 17.45 uur en om 18.00 uur willen we beginnen. We verwachten rond 19.00 uur af te sluiten.

In verband met de boodschappen willen we graag van tevoren horen of u/jij komt. Dat kaunt u t/m zondag 24 maart doorgeven aan Bernardine Kobes.

Gasten zijn deze avond van harte welkom. Wilt u graag komen, maar heeft u geen vervoer? Laat het weten.

Wij horen het ook graag wanneer u/jij in de gelegenheid bent om te helpen bij de voorbereiding of bij het opruimen – vele handen maken licht werk! Graag tot 28 maart!