Lezing Protestantse kerkhistorie, Luther en theologie

17-11-2016 19:15 - 21:00

De Protestantse Kerk in Nederland (PKN) voert volgend jaar de campagne “2017; 500 jaar protestant”. Op verzoek van de classicale werkgroep, die in onze omgeving helpt met de voorbereiding, is er op donderdag 17 november a.s. in de Bethelkerk een bijeenkomst. Ds. Louisa Vos, evangelisch-luthers predikante uit Zwolle, zal dan een lezing houden over “Protestantse kerkhistorie, Luther en theologie”. U bent van harte welkom de bijeenkomst bij te wonen.