Een muzikale reis rondom de Psalmen

25-11-2018 19:30 - 21:00

Op de laatste zondag van het kerkelijk jaar, 25 november aanvang 19.30 uur, zal er een bijzondere zangavond worden gehouden met als thema; ‘Een muzikale reis rondom de Psalmen’.

Deze avond zal bestaan uit samenzang, koormuziek, muzikale intermezzi en gedichten die ieder op eigen wijze verweven zijn met de Psalmen. De Psalmen zullen in haar traditionele vorm te horen zijn, maar ook in een bijzondere uitvoering, de Geneefse Psalmen. Daarnaast zal ook componist J.S. Bach voorbij komen, die de vorige bijzondere zangavond centraal stond. Kortom; een uur vol rijke muziek, een uur van samen zingen, maar ook van samen gedenken op deze laatste zondag van het kerkelijk jaar. Na afloop is er gelegenheid om met elkaar na te praten onder het genot van een kopje koffie of thee in de grote zaal. Wij kijken er naar uit en hopen op uw en jouw komst! Van harte welkom de op 25 november om 19.30 uur. Met een muzikale groet!