Bethel Bakt

04-02-2017 13:30 - 16:30

Ook dit jaar organiseert de jeugd weer BETHEL BAKT!! Zaterdag 4 februari kunt u tussen 13.30 en 16.30 uur een heerlijk taartje komen eten in de koffiezaal van de Bethelkerk. De taarten worden altijd door de jeugd zelf gebakken en ieder jaar is er weer van allerlei lekkers te proeven. Vorig jaar hadden we totaal zo’n 15 taarten waaronder een chocoladetaart, een passie fruittaart en
een citroen meringue taart. Alles tegen een kleine vergoeding en onder het genot van een kopje koffie of thee. De opbrengst is net als ieder jaar voor het jeugdkamp dat we organiseren in het weekend van 7, 8 en 9 april. Hartelijke groet van de jeugdleiding.