Archieven

Studenten op de koffie

Deze zondag is er na de dienst weer volop gelegenheid om na te praten tijdens een kopje koffie. Een speciale uitnodiging daarom aan iedereen die student (MBO, HBO, WO) is, of zich student voelt, en natuurlijk voor alle vrienden en bekenden. Dus graag tot 12 november om 10 uur in de Bethelkerk, en na die tijd in het jeugdhonk.

Studenten op de koffie

Op 26 maart hebben we weer een dienst met een bijzondere muzikale invulling, die verzorgd zal worden door de familie Bannink. En daarna is er weer volop gelegenheid om na te praten tijdens een kopje koffie. Een speciale uitnodiging daarom aan iedereen die student (MBO, HBO, WO) is, of zich student voelt, en natuurlijk voor alle vrienden en bekenden. Dus graag tot 26 maart om 10 uur in de Bethelkerk, en na die tijd in het jeugdhonk.

Studenten op de koffie

Op zondag 15 januari is er weer “Studenten op de Koffie”! Dit keer niet alleen koffie maar ook een heerlijke lunch.

Tijdens de dienst zal de band “Pearl” optreden en ons meenemen met hun prachtige liederen. Iedereen die student is of die zich student voelt is welkom bij de lunch! Neem vooral je vrienden mee! Graag horen we van te voren of jullie komen, zodat we voor jullie een gevarieerde lunch kunnen voorbereiden!

Je kan je via het contactformulier aanmelden vóór donderdag 12 januari.

Tot dan!

Studenten op de koffie

Voor iedereen die student is (MBO, HBO, WO) of zich student voelt en natuurlijk voor alle vrienden en bekenden.

Studenten op de koffie

Een speciale uitnodiging voor iedereen die student is (MBO, HBO, WO) of zich student voelt en natuurlijk voor alle vrienden en bekenden. Ook dit seizoen gaan we weer een aantal keren gezellig napraten na de dienst. Een leuk moment om een boom op te zetten met mensen die je wel of nog niet kent.