Archieven

Bethelwandelaars

Op zondag 31 juli om 14:00 uur willen we weer gaan wandelen. Lijkt het je leuk om mee te doen, stuur dan een berichtje naar Anke de Koning.

Bethelwandelaars

Op zondag 12 juni om 14:00 uur willen we weer wandelen; deze keer een niet zo lange wandeling (6 km), waarschijnlijk in het Buurserzand. We hebben een app voor verdere details. Hartelijk welkom als je op een informele manier de contacten gaande wilt houden en ondertussen samen wilt genieten van de prachtige omgeving rond Enschede.

Bethelwandelaars

Op zondagmiddag 24 april gaan we weer wandelen. Meestal zijn we met een groep van ongeveer 10 mensen en we lopen tussen de 5 en 10 km. De ontmoeting en de gesprekken met elkaar terwijl we genieten van de omgeving zijn ontzettend leuk! Elke keer lopen weer andere mensen mee; voel je vrij om aan te sluiten wanneer het je uitkomt: welkom!

Bethelwandelaars

Op zondag 13 maart te gaan wandelen in het gebied tussen Losser en De Lutte: Duivelshof. Het is een wandeling van 6,6 km. We starten
om 14:00u vanaf de parkeerplaats op de kruising Lossersestraat en Duivelshofbosweg in de Lutte. Als je mee wilt wandelen: van harte welkom!

Bethelwandelaars

Afgelopen maanden hebben we 2 wandelingen georganiseerd. Op 21 maart hebben we ’s middags met ongeveer 10 mensen een mooie route in het Smalenbroek gelopen en op 18 april eentje in het Aamsveen.

Op donderdag 13 mei willen we met een groep gaan wandelen in het mooie Twekkelo. We zien elkaar niet veel meer in deze tijd en op deze manier is het toch mogelijk elkaar te ontmoeten. We verzamelen om 14:00 bij het Johanneskerkje in Twekkelo, van waaruit we een mooie
wandeling gaan maken van ongeveer 1,5 uur. Na afloop drinken we dan buiten nog wat met elkaar.

Heb je zin om mee te doen? Meld je dan aan bij Joke Uiterwijk Winkel of Anke de Koning.