Gesprekskring ‘Als nieuw!’

15-10-2024 19:30 - 21:00

Het jaarthema van de PKN voor komend seizoen is ‘Als nieuw! Leven in het licht van Gods koninkrijk’. Kerken verspreid over heel Nederland gaan met dit thema aan de slag om nieuwe ontdekkingen te doen over het koninkrijk van God én over wat het leven met God als Koning betekent. Bij het jaarthema biedt de PKN materiaal voor een gesprekskring aan. In deze vier bijeenkomsten staan twee uitspraken van de Here Jezus centraal. De eerste twee keer staat Joh. 18: 36 centraal: “Mijn rijk is niet van deze wereld”. De derde en vierde keer is Luc. 17: 21 het vertrekpunt: “Het rijk Gods is nabij/midden onder u”.

Aan deze gesprekskring zijn geen kosten verbonden.

Het is fijn als u zich bij ds. Alex Brinkman opgeeft voor deelname, dan kan het programma op de omvang van de groep worden afgestemd.

Verwante activiteiten

• 26-11-2024 19:30 - 26-11-2024 21:00