Viering Stille week

14-04-2019 19:00 - 20:00

Op Palmzondag, zondagavond 14 april, zal het ensemble ‘Highlights’ in de Bethelkerk een viering verzorgen als voorbereiding op de Stille Week.

Rondom het thema ‘de Opstanding is niet alleen iets van gisteren…’ willen we met muziek en woorden stil staan bij het lijden en sterven, maar ook bij het Licht van de Opstanding! Een viering die in het teken zal staan van de hoop, van het licht van de Opstanding. Een viering waarin er muzikale interactie zal zijn, samen zingen geeft verbondenheid, raakt het hart en geeft kracht aan woorden.

De viering begint om 19.00 uur en na de viering is er ruimte om na te praten, bij te praten onder het genot van een kop koffie of thee.

Zondag 14 april 19.00 uur, een datum om vast in de agenda te zetten. We zingen graag samen met u en jou!