Stamppotrestaurant

12-11-2022 17:00 - 19:30

Zaterdag 12 november 2022 is het weer zover: het stamppotrestaurant in de grote zaal van de Bethelkerk.

U kunt genieten van: boerenkool, zuurkool, hutspot, (met worst), chili en natuurlijk een broodje gehaktbal. De vegetariërs onder ons worden niet vergeten, voor hen zal er vegetarische worst zijn. De opbrengst verdelen we dit jaar: de actie Roemenië en de diaconie t.b.v. de armoede in Enschede. U komt toch ook?

Dit jaar kunt u ook stamppot afhalen om later thuis op te eten, voor uzelf of familie. Wilt u dan hiervoor zelf bakjes meenemen? Bent u niet in de gelegenheid om te komen, kunt u dit jaar ook bestellen en dan wordt het bij u bezorgd.