Stamppotrestaurant

16-11-2019 17:00 - 19:30

Zaterdag 16 november 2019 is het weer zover: het stamppot restaurant in de grote zaal van de Bethelkerk is weer geopend van 17.00-19.30 uur. U kunt genieten van: boerenkool, zuurkool, hutspot, (met worst), chili en natuurlijk een broodje gehaktbal. De vegetariërs onder ons worden niet vergeten, voor hen zal er vegetarische worst zijn.

Dit jaar zijn er weer legpuzzels voor de lange winteravonden. Tevens worden er mooie creatieve cadeautjes voor het goede doel verkocht.

De opbrengst verdelen we dit jaar tussen de actie Roemenië en de reparatie van het dak van de Bethelkerk.

U komt toch ook?

P.S. U kunt natuurlijk ook stamppot kopen en meenemen om later thuis op te eten, voor uzelf of uw familie. Wilt u dan hiervoor zelf bakjes meenemen?