Palmzondagviering

09-04-2017 19:00 - 20:00

Op Palmzondag 9 april om 19.00 uur zal er in onze Bethelkerk een viering worden gehouden ter voorbereiding op de Stille week. Met muziek en woord samen op weg gaan naar Goede Vrijdag en naar Paasmorgen!

Gebed, Bijbellezingen en gedichten worden afgewisseld met veel muziek, samenzang en muzikale intermezzi.

De viering wordt georganiseerd door muzikaal ensemble Highlights, die de muzikale intermezzi ook zal invullen. De samenzang zal worden begeleid door organist Gerrit Nuis.

Graag nodigen wij u en jou uit om bij deze viering aanwezig te zijn om zo zingend en lezend toe te leven naar Paasmorgen. Familie, vrienden en bekenden zijn van harte welkom!