Kerkdiensten in de maand juni

07-06-2020 10:00 - 11:00

Vanaf zondag 7 juni 2020 gaan we als gemeente weer diensten organiseren op het reguliere tijdstip van 10 uur. We gaan de maand juni gebruiken om te oefenen. Dit doen we met kerkenraadsleden. Daarmee hebben we een omvang die goed binnen de limiet van 30 mensen blijft, maar ook één waarmee oefenen relevant is.

Juist omdat veel mensen niet aanwezig kunnen zijn, wordt de dienst live uitgezonden via kerkdienstgemist.nl.

Hoewel we naar een normale eredienst streven, zal toch een aantal dingen anders gaan dan we gewend zijn. Zo is de gemeentezang vervangen door een solist, geeft de ouderling van dienst de voorganger geen hand en collecteren we anders. We collecteren namelijk contactloos met de smartphone-app Givt. Op onze website staat een uitleg over het gebruik hiervan. Voor de dienst moet de app geïnstalleerd staan op de smartphone zodat u tijdens de dienst kan doneren. Mocht u niet beschikken over een smartphone, dan kun uiteraard ook geven door op de rekening van de kerkrentmeesters of diaconie te storten.

Na de dienst gaat de werkgroep de dienst evalueren en bespreken waar dingen anders moeten.

Verwante activiteiten

• 29-03-2024 19:30 - 29-03-2024 20:30
    Voorganger: Ds. Alex Brinkman
    Muziek: Anita van der Molen (zang), Tanja Dasselaar (zang), Gerrit Nuis (orgel) en Benno Kok (piano)
    Kindernevendienst: De eerstvolgende kindernevendienst is op 31 maart.
  • 31-03-2024 10:00 - 31-03-2024 11:00
    Voorganger: Ds. Alex Brinkman
    Muziek: Sanne Gijselaar-Eenkhoorn (zang), Eva Eenkhoorn (zang), Gerrit Nuis (orgel) en Benno Kok (piano)
    Kindernevendienst: Er is nevendienst voor kinderen in de basisschoolleeftijd en kinderoppas voor kinderen van 0 tot 4 jaar oud.
  • 07-04-2024 10:00 - 07-04-2024 11:00
    Voorganger: Ds. Alex Brinkman
    Muziek: Gerrit Nuis (orgel) en Benno Kok (piano)
    Kindernevendienst: De eerstvolgende kindernevendienst is op 14 april.