Broodmaaltijd Pasen

14-04-2022 17:45 - 19:00

Twee jaar hebben we Pasen moeten vieren met beperkingen vanwege Covid. Gelukkig kunnen we dit jaar weer naar de kerk op Goede Vrijdag en Paaszondag. Het paastriduüm (of Triduum Sacrum) is de periode die begint op de avond van Witte Donderdag en loopt tot en met Paaszondag.
Graag starten we deze periode met een informele samenkomst.

Daarom nodigen we jullie - jong én oud! - uit voor een eenvoudige broodmaaltijd op Witte Donderdag (14 april). Inloop is vanaf 17.45u en om 18.00u willen we kort stilstaan bij Jezus’ laatste avondmaal met zijn leerlingen. We verwachten rond 19.00u af te sluiten.

In verband met de boodschappen, willen we graag van tevoren horen of u/jij komt. Dat kan t/m dinsdag 12 april, via mail: b.kobes@hotmail.com.

Graag tot 14 april!