Workshops Crea-groep

Categorie:Nieuws

13 mei jongstleden zijn wij van de Crea-groep bij elkaar gekomen, om in een vergadering te bespreken hoe we met de Crea-groep binnen Bethel verder gaan. We gaan dit in de vorm van workshops doen; ieder groepslid gaat een workshop voorbereiden en vervolgens geven.

Mensen uit de gemeente kunnen zich dan voor de workshop waaraan zij willen deelnemen aanmelden, ook mogen familie of vrienden van hun zich opgeven. We vragen een vergoeding voor aanvullende kosten. In principe zijn de door de groep gemaakte creaties in de workshop voor eigen gebruik.

Wij zijn voornemens elke 2 weken vanaf 14.00 uur en tot maximaal 16.30 uur op vrijdag bij elkaar te komen in de grote zaal van de kerk. We hopen op deze manier meer mensen te ontmoeten uit de gemeente en samen gezelligheid en saamhorigheid te creëren…

In onze agenda treft u alvast een schema met de eerste workshops; in september en oktober. Altijd al willen kantklossen, schilderen, mozaïeken of bijvoorbeeld figuurzagen, kom dan gezellig knutselen onder kundige en gezellige begeleiding!

Voor deelname en/of vragen kunt u gebruik maken van het contactformulier.

Vermeld welke workshop je wilt volgen en met hoeveel personen je komt, bij verhindering annuleer graag maximaal 1 week van tevoren, in verband met inkoop van spullen. Heel graag tot ziens!

Met vriendelijke groet van de Crea-groep!