Samenloop voor Hoop

Categorie:Nieuws

In de vorige Bethelbode had ik een stuk geschreven over het prachtige evenement ‘Samenloop voor Hoop’. Dit evenement zal plaatsvinden op 25 en 26 juni in het Gerardus Majellapark in Overdinkel. Een 24-uurs wandelestafette voor het goede doel. En dat doel
is KWF kankerbestrijding. Ik heb een mooi team van 30 personen bij elkaar gekregen. Onder hen ook gemeenteleden van Bethel; Elly Slottje, Hermien Compagne, Roelof Middag en Koos Holtslag lopen ook mee. En daar ben ik trots op. Samen hopen we een geweldig bedrag bij elkaar te lopen.

Inmiddels zijn er al kaarsenzakken verkocht en hebben een heel aantal mensen al een donatie gedaan in de giftenbox bij Elly en ook online op onze actiepagina. Hiervoor willen we iedereen hartelijk bedanken. Wilt u alsnog doneren aan ons mooie team, dat kan uiteraard nog steeds.

Ga naar: www.samenloopvoorhoop.nl/losser. Zoek onder kopje “teams” naar Walk for Live-Nina. Hier kunt u een bedrag doneren. Elk bedrag is van harte welkom. De giftenbox staat ook nog steeds in de hal van de kerk.

Nogmaals, namens mijn team hartelijk dank.
Nina Middag-Holtslag, nk.holtslag@kpnmail.nl