Kampweekend Bethelkerk

Categorie:Nieuws

Ja, hij komt er weer aan! Het jeugdkamp van de Bethelkerk. Het kamp valt dit jaar in het weekend van 13 t/m 15 april. Schrijven jullie het alvast op in jullie agenda? De uitnodiging om je op te geven komt er ook al snel aan! Dus hou je mailbox in de gaten! Daarin kan je lezen wat je mee mag nemen, waar het is, de kosten en niet onbelangrijk…. het thema!

Dit jaar gaan we iets nieuws doen. Op zaterdagmiddag 14 april worden nu ook de kinderen van de zondagsschool en van de Mini-Bethelclub uitgenodigd om daar een middagje mee te draaien. Het is de bedoeling dat de kinderen die graag die kant op willen, samen met hun ouders komen. Dit valt buiten de verantwoordelijkheid van de zondagsschool en Mini-Bethelclub!!

Er komt nog verdere informatie over hoe jullie je kunnen opgeven en om welke tijden het precies gaat! Maar het zou heel leuk zijn om jullie én jullie ouders daar ook te zien! Al met al wordt er achter de schermen druk gewerkt aan een mooi kamp!