Jaarthema 2016-2017 jeugdwerk

Categorie:Nieuws

In het nieuwe seizoen gaan we in het jeugdwerk een jaarthema introduceren. Voor het komende seizoen is het jaarthema ‘de vervolgde kerk’. Voor dit jaarthema gebruiken we lesmateriaal van Open Doors. Op 5 november vindt de Open Doors – dag plaats in Utrecht. Wij willen hier met een groep jongeren heengaan om meer te leren over hoe het onze medechristenen vergaat in landen waar je voor je geloof in de gevangenis kan komen. Ook hopen we hier inspiratie te vinden om standvastig te zijn in situaties waarin we zelf de enige christen zijn in een groep mensen waar we mee optrekken. Reserveer 5 novem-ber dus vast in je agenda! Ouders en andere belangstellenden zijn van harte welkom om met ons mee te gaan.