Een anders dan-anders vakantiebesteding: iets voor jou

Categorie:Nieuws

Ben jij:
o Christen
o Tussen de 18 en 28 jaar
o Iemand die het leuk vindt om verschillende activiteiten te organiseren
o Niet bang om je handen uit de mouwen te steken
o Iemand die het leuk vindt om te werken met mensen van verschillende leeftijden
o Een echte teamplayer
o Flexibel en vooral ook superenthousiast?
Dan is de GWT op zoek naar jou!
De GWT?
GWT staat voor Grote Witte Tent. We zijn een organisatie die al meer dan 50 jaar kerk en recreatiewerk organiseert in een toeristisch gedeelte van Luxemburg. Elk jaar zijn daar duizenden Nederlan-ders en Vlamingen op vakantie. Als GWT teamlid organiseer je samen met je team voor de campinggasten allerlei verschil-lende activiteiten zoals kerkdiensten, kinder- en tienerclubs, kampvuur, sport-toernooien enz. Dit doen we niet zonder reden. Door al onze activiteiten en jouw houding als teamlid heen willen we iets van God laten zien.
Wat bieden wij jou?
o Een te gekke ervaring van 2 weken
teamwork in Dillingen – Luxemburg
o De mogelijkheid om studiepunten te
behalen voor sommige opleidingen
(vraag dit ff na bij je opleiding!)
o Een kleine vergoeding
o Een interkerkelijke omgeving waarin je mensen uit diverse kerken ontmoet
o Een leerzame en uitdagende tijd
o Een voorbereidingsweekend waarin je je team leert kennen, het programma voorbereidt en toegerust wordt voor het werk.
Om een indruk te krijgen van onze activiteiten check www.grotewittetent.nl of kijk op onze facebookpagina: facebook.com/grotewittetent
Meer info? Mail Lianne en Carolien: teamleden@grotewittetent.nl
Of bel even met Lianne: 0252-685183