Vanuit de Adventscommissie

Categorie:Nieuws

Het is nog lang geen kerst en toch al vast een berichtje van de Adventscommissie. Vorig jaar hebben wij de jaarlijkse Adventsviering en Adventsmaaltijd in een nieuw jasje gestoken. Een Adventsviering omlijst door muziek in de kerkzaal met aansluitend een
maaltijd in de grote zaal. Deze nieuwe opzet is door de mensen die daarbij aanwezig waren met waardering ontvangen en om u en jou de gelegenheid te geven naar deze viering en de maaltijd toe te kunnen komen, voor het eerst of opnieuw, willen wij de
datum doorgeven voor dit samenzijn.

Op zaterdag 10 december willen wij opnieuw een Adventsviering in de kerkzaal met een aansluitende Adventsmaaltijd organiseren. Een datum om vast in uw/jouw agenda te zetten.

Wij gaan de komende periode ons buigen over het thema en de invulling daarvan en zullen u daar t.z.t. verder over berichten.

Namens de Adventscommissie.
Alice Meyer, Nina Middag, Agnetha Bron, Harry Koster en Anita van der Molen