Actie Roemenië, pannenkoekenrestaurant

Categorie:Nieuws

Op zaterdag 1 april was het weer zover, er was een pannenkoekenrestaurant in de grote zaal van de Bethelkerk. Om 17.00 uur ging het restaurant open en al snel was het gezellig druk. De pannenkoeken smaakten goed, de zaal was goed gevuld met eters. Rond 18.00 uur was het topdrukte, de spekpannenkoeken waren niet aan te slepen!

Het was een fijne en gezellige avond, met tijd voor elkaar. Nadat het restaurant gesloten was en alle gasten met een vol gevoel naar huis waren, werd het geld geteld. De opbrengst was dit jaar € 630,-. Het geld wordt verdeeld tussen de Actie Roemenië en het jeugdweekend.
Dank aan iedereen die geholpen heeft door pannenkoeken te bakken, door pannenkoeken te komen eten, achter de tafels de pannenkoeken uit te delen of in de keuken te helpen. Zonder jullie was de avond niet zo voorspoedig verlopen!