Wijziging rekeningnummers diaconie

Nu wij een zelfstandige gemeente zijn geworden heeft de diaconie besloten om de aparte rekening van de ING bank voor giften aan Roemenië op te heffen. Dit bespaart ons bankkosten die deze rekening met zich mee brengt. Het geld blijft boekhoudkundig wel apart onder de naam Roemeniëfonds. Het Bethelfonds verdwijnt als naam binnen de diaconie nu er geen geld meer hoeft te worden afgedragen aan anderen. Wilt u voortaan onder duidelijke vermelding aangeven of uw gift ten goede komt voor het werk van de diaconie of voor het Roemeniëfonds is.

We heten nu Diaconie Protestantse gemeente van bijzondere aard Bethelkerk te Enschede.

Rekeningnummer : NL 41 RABO 0396896448.

Zie voor meer informatie over giften ook de pagina Steun ons.