Diaconale collecte zondag 2 juli 2017

Categorie:Collectes diaconie

Stichting Chris

Chris biedt een luisterend oor aan kinderen en tieners door middel van chat en Chrisconnect (mail). Op deze wijze stelt men kinderen/jongeren in staat hun problemen op verschillende gebieden te bespreken met één van de vele vrijwilligers, om hen zo een helpende hand toe te steken op momenten waarop zij dat nodig hebben. Naast een luisterend oor geeft Chris ook verschillende voorlichtingen en trainingen op scholen, kerken en andere organisaties. Samen sta je sterk (pestaanpak) en LEV! (het weerbaarheidsprogramma).

Chris is gefundeerd op de grondslag van de Bijbel. De stichting inspireert en stimuleert kinderen, jongeren, ouders en opvoeders bij het maken van gezonde en verantwoorde keuzes.